2013. március 17., vasárnap

1. rész



Egy szobában vagyok, a napsugarak szinte elvakítanak. Hirtelen egy ember lép be, majd becsukja maga után az eddig számomra nem létező ajtót. Kulcsra zárja. Nem látom az arcát, de ahogy rám mosolyog a hófehér fogsora megcsillan a félhomályban. Ketten vagyunk, csak Ő és én. Az ismeretlen elindul a szoba közepén magában álló asztal felé. Végighúzza ujját a szélén, majd megállapodik a poros asztallap tetején. Feszülten figyelem és nagy levegőt veszek. Ki ő és mit akar? Hogy kerültem ide? A szoba egyetlen bútordarabja felé kapom tekintetem. Egy pisztoly, egy pisztoly van rajta. Hol az ismeretlen? Eltűnt! Egyet lépek az asztal felé és megállok. Gyanakodva nézek körül, de semmi. Egy lépés előre, majd még egy és még egy. Ismét körülnézek, de megint csak egyedül vagyok. Az egész testem remeg és alig kapok levegőt. Kinyújtom a kezem és megtapintom a fegyvert. Az ajtó hirtelen kivágódik. Reflexszerűen rákulcsolom az ujjam a fegyverre és kibiztosítom.
- Meg vagy - hallom a feltehetőleg férfi hangját. Összerezzenek. Olyan, mintha életemben először fognék fegyvert, pedig nem! Ez az életem.
- NEM! - kiabálom és behajlítom a mutatóujjam. Lövés hangzik és a földre rogyok.


- Spencer, ébresztő! Hat óra, el fogsz késni - szikraként pattannak ki a szemeim.
- Anya? - nézek fel kérdőn. Homályos a látásom, de felismerem a jellegzetes parfümjét.
- Igen. Spencer jól vagy? - aggodalom járja át a gondolatait. Érzem, ahogy besüpped az ágy. Anya leült.
- Persze, csak rosszat álmodtam. - mondom mosolyogva. Szemöldöke magasba emelkedik. Értetlen szempár mered rám és magyarázatot vár.
- Rosszat álmodtál? Te? Kicsim, FBI ügynök vagy fegyverekkel körülvéve. Nem értem, akkor mi lehet olyan rémisztő számodra?! - mondja nevetve. Vele együtt mosolygok, de nem hinném, hogy ez olyan vicces. Telefoncsörgés töri meg a csendet. Oké, de hol a telefonom?
- Igen uram? - kapom fel a körülbelül 1 perce csörgő készüléket.
- Morris, 10 perc múlva eligazítás az irodámban. Fejlemények vannak a K5-ös ügyben! - mondja, majd a hívás megszakad. Lerakta. K5-ös ügy? Ez semmi jót nem jelent.
- Rohanok. - gyors puszi anyu homlokára és máris a fürdőben vagyok. Sötétkék szoknya, világoskék inggel és egy kék blézerrel. Hát, nem valami hú de trendi, de ha munka, akkor munka. Még felfogom lófarokba a hajam és mehetek is.

- 5 perc késés Morris! - kiabál velem George hadnagy. Mérges és feszült. Bólintok, ezzel jelezve, hogy tudom, elkéstem. Körbenézek a hatalmas irodában és kicsit szégyenkezve érezem magam, mindenki itt van és engem néz. - Üljön le! - parancsol rám. Megrázom a fejem, kicsit elbambultam. Kinézek egy üres helyet az első sorban. Elindulok arra, majd leülök és egy aktát kapok a kezembe. Felcsapom a fedelét és elkezdem tanulmányozni.
- K5-ös ügy, azaz a maffia kontra celebvilág. Az utóbbi időben több sztár is fenyegető levelet kepott, melyben az elhalálozásuk pontos körülményei voltak leírva, tehát a meggyilkolásuk volt a szándék. Justin Bieber, Mariah Carey, Lady Gaga és még számos tengerentúli híresség postája tartalmazta a leveleket.. Az ottani hatóságok sikeresen vették a maffia által rájuk szabott akadályokat és megszüntették a veszélyt. Nos, uraim és Miss Morris a maffia most hazánk sztárjait próbálja kivégezni. A helyzet súlyos és minél előbb meg kell oldanunk! - a szemem az akta lapjai és a kivetítőn lévő adatok között ingázik. Eltökélten figyelem az eligazítást. Érdekes ügy, de nem az én pályám. Hírességek és én? Nem jó párosítás.
- A célpont napjaink legsikeresebb fiúbandája, a One Direction. Az ügy pedig Morrisé! - csapja össze a tenyerét a hadnagy.
- Mi? Nem! - felháborodottan pattanok fel a székről. Ez vicc vagy mi? Nem, nem, nem és nem!
- Valami baj van? - kérdezi. Távozása után a folyosón érem utol.
- Igen. Uram, remélem nem gondolta komolyan, hogy én vigyázok azokra a kölykökre. - mondom nevetve. Arca kifejezéstelen marad. Az én szám is hirtelen lehervad.
- Nézze Morris, segítségre van szükségük, 24 órás megfigyelést igényelnek. Ide már nem elég a testőrség meg hasonlók, ide te kellesz! - mondja nyomatékosan.
- De uram, nehogy már én védjem meg őket. Hírnevet akartak? Megkapták. A feltűnési viszketegségnek megvan a következménye! - mondom idegesen, még mindig a főnököm után rohanva.
- Nem érdekel a politikai hovatartozása, sem az érdeklődési köre, főleg nem a celebekkel kapcsolatos beállítottsága. Az ügy a magé és ha nem akar repülni, akkor tisztességesen és becsületesen végig csinálja! - mérges, de én is. Nem fogok 5 srác babysittere lenni. Egyáltalán hányan vannak? Ez egy rémálom!


14 megjegyzés:

  1. áááááá de nagyon-nagyon tetszik!! :D Mondom, bármilyen sztoriba kezdesz bele, az jól sül el. NAGYON JÓ^^ várom a kövi részt ;)

    VálaszTörlés
  2. oke,mar most imadom:) tudtam,hogy ez is szuper lesz,szoval izgatottan varom a folytatast;)<3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon nagyon köszönöm :) <3 igyekszem vele ;)

      Törlés
  3. OMG ez irtó király :) *.* siess :D

    VálaszTörlés
  4. Juj, már most imádom *.*
    A 2.részt kérem most azonnal, you understand??
    Annyira tetszik az ötlet, ahogy írsz, minden.
    Iszonyat gyorsan hozd a második részt, mert nem bírom idegekkel. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jujj nagyon koszonom :) jo ezt hallani *.* igyekszem vele ;)

      Törlés
  5. nagyon jóó imádom*-* kövit gyorsan:))

    VálaszTörlés