2013. április 12., péntek

Díj



 Az első díjam, amit nagyon szépen köszönök Lili -nek ♥ Váratlanul ért! Nagyon nagyon köszönöm! ♥

1. Írj magadról 11 dolgot!
 1. 12 éve ismerem a legjobb barátnőmet, akivel még soha nem veszekedtem.
 2. 9.-es vagyok Irodalom-történelem szakon.
 3. Londonba szeretnék egyetemre járni.
 4. Imádok olvasni. Képes vagyok 2 nap alatt akár 1500 oldalon is átrágni magam.
 5. Nincs testvérem.
 6. 2 éve festem a hajam.
 7. A magyar mellett 8 évig tanultam románt, 5 éve tanulok angolt és idén kezdtem a franciát.
 8. Utálom a matekot. Sajnos Ő meg én nem igen férünk el egymás mellett...
 9. Ez a 3. blogom.
 10. Utálom visszaolvasni a blogom részeit.
 11. Van egy havanese fajtájú kutyám.

2. Válaszolj 11 kérdésre!
 1. Töröltél már blogot? - Igen, nem is egyet.
 2. Egy rossz szokásod?  - Maximalista vagyok.
 3. Kedvenc film? - Holnapig sorolhatnám, de talán Az Éhezők Viadala fogott meg legjobbat.
 4. Van, hogy legszívesebben abbahagynád a blogolást? - Gondoltam már rá.
 5. Voltál már valamilyen koncerten? - Nem szoktam koncertekre járni.
 6. Jégkrém vs. Fagyi? - fagyi.
 7. Volt már fiúd? - Igen, volt.
 8. Van tesód? - Sajnos nincs.
 9. Szeretsz válaszolni ilyen díjas kérdésekre? - Nagyon... :D
 10. Szerinted miért pont 11 dolgot kell mindenből csinálni itt? - Fogalmam sincs!
 11. Ha a szülinapodon bekopogna hozzád Bridgit Mendler mit csinálnál? - Megköszönném, hogy felköszöntött, majd egy pohár italt nyomnék a kezébe! ;)

3. Írj 11 kérdést!
1. Mióta írsz blogot?
2. Kedvenc együttesed?
3. Mi volt óvodában a jeled?
4. Kedvenc blogod?
5. Mi inspirál az írásban?
6. Legrosszabb tulajdonságot?
7. Kedvenc könyved?
8. Melyik történelmi korban élnél a legszívesebben és miért?
9. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
10. Olvasod a blogom?
11. A következő részed felkerülésének van valami köze az előző rész alatt szereplő hozzászólásoknak? Megszabod a kommenthatárt?

4. Akiknek küldöm (sajnálom de nem nagyon olvasok blogokat):






 

1 megjegyzés:

  1. Ha csak a gondot okozom bocsi de még egy díj: http://silentlovewith1d.blogspot.de/ mert imádom ahogy írsz :D

    VálaszTörlés